niedziela, 25 czerwca 2017

Słowo na niedzielę czyli opinie oraz wnerw na rzeczywistość.



Słowo na niedzielę...
Najciekawsze i zarazem zatrważające jest to, że o Chrześcijańskie Miłosierdzie zabiegają ludzie, którzy na co dzień flekują Kościoły ( Mówię o wszystkich odłamach Chrześcijaństwa, bo ostatnio dostaje się każdemu z osobna. A co jest od kilku miesięcy niepokojącą tendencja zwyżkową. ) 
Zdjęcie jest mojego autorstwa. Interesuje mnie zależność układów, stref wpływów oraz nacisku na tkankę społeczną, w celu wywołania pożądanych zachowań - czyli zawładnięcia Europy dla partykularnych celów kilkoro osób vide tajnych stowarzyszeń ) Zdjęcie wykonałem na jednym z wieców KODu we Wrocławiu. Wykonałem je na Placu Solnym. Flaga Unii Europejskiej na tle siedzimy GazWyb i proszę, zwróćcie uwagę na balkon GW - każdy niech wyrobi sobie swoje zdanie bo moje jest jednoznaczne - ogłupieni ludzie idą pod szyldem manipulacji. Zatrważa mnie, poziom sterowności propagandą. Nie wnikam w intencje ludzi i nie interesują mnie ich poglądy, w momencie gdy przedstawiają mi wymysły manipulacji a nie argumenty poparte dowodami. Mnie interesuje to, że ludzie zaczynają widzieć manipulacje w mainstreamowych mediach polegającą na czarowaniu rzeczywistości, manipulacji komentarzami, czy też celowym opisywaniu Ataków Terrorystycznych nowomową polegającą na " Incydentalnym " znaczeniu tych przestępstw. Mam w głębokim poszanowaniu opinie ludzi którzy atakują mnie za moje poglądy. Za każdym razem, gdy rozmawiam w prywatnych dialogach, słyszę ten sam tekst - " Jesteś PISowskim trollem"...  Nie jestem zwolennikiem PISu, PO, czy każdej innej opcji politycznej - bo kłamią społeczeństwo obietnicami bez pokrycia rzeczywistością. Widzę jak następuje powolny ale jednoznaczny upadek wartości. My jako społeczeństwo jesteśmy okrutnie podzieleni. w moim miejscu pracy chyba wszyscy są przeciwko lewakom oraz kodowi, jak i ... tu uwaga - PIS ma ostro przerąbane. Cieszy, że w końcu następuje prawdziwy racjonalizm ( nie mylić z racjonalizmem który reprezentują tajne organizacje spod znaku cyrkla i węgielnicy a które to chcemy aby na terytorium Polski zostały zakazane - bo tajność zapisów w statucie równa się braku kontroli a to już rodzi zagrożenie demokracji ) Za każdym razem chcę poznać " od wewnątrz " każdą grupę od podszewki - dlatego mam swoje zdanie i nie jest ono zbieżne z tym jakie serwują nam media  A ktoś kto krzyczy w obronie pseudo demokracji, niby uchodźców, zawłaszczenia Polski przez służby nam obce i korporacje nie znając kontrargumentów jest zwykłym trollem i tyle...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz